joi, 5 ianuarie 2012

Story II part. II

Ajunse in Seoul,fetele mersera sa se cazeze la hotel:
Lee Jung "Auu doamne astia sunt nebuni" x( :((
Hyerin "De ce eonnie,ce s-a intamplat?"
Adda "CEEEE?
Hana "Dupa ce fata are,sigur si-a pierdut telefonul" :))=))
Lee Jung "Ya!Nu mi-am pierdut nimic dar hotelul la care trebuia sa ne cazam nu mai au camere libere si trebuie sa stam toate 4 intr-o camera"
Hyerin "Eii si ce?
Adda "Cum si ceee? Eonnie a noastra vroia sa doarma cu vre-un oppa nu cu noi" >:)
Lee Jung "Yaaa miss Kim crezi ca la asta ma gandesc acum?Ai uitat ca eu trebuie sa lucrez aici?Nu am timp de "oppa" si nici nu vreau un oppa ." :-j
Adda "Da da,sunt eu tanara dar nu-mi spune povesti de copii ca nu te cred"
Hyerin "Ya daca il vezi pe Hongki-oppa il bagi la tine in camera" =))
Adda "Nu Hong Ki-oppa,Junsu-oppa"
Hana "Hong ki,Junsu,Yong Hwa....vaaaaii eonnie ce nehotarata esti!":))
Lee Jung "Hai lasa-ti-ma in pace ca va iau la bataie ! Sa lasam bagajele si apoi sa  mergem in oras" :X:X
Adda+Hyerin "Daaaaa " :x
Hana "Uuuu how emotional uuu " :)) "Eu totusi vreau sa dorm"
A+Hy+LJ "Yaaaa !!!"




Dupa o zi de colindat prin imensul Seoul,fetele se hotarara sa mearga la un restaurant:
Adda "Eu vreau ramyun si kimchi"
Hyerin "Si eu"
Hana "Eu vreau orice dar sa fie japonez"
Lee Jung "......"
Adda+Hyerin+Hana " ????"
Lee Jung " Eu cred ca il vreau pe tipul de la cealalta masa =p~ Fetelor,am dat lovitura ! Uitati-va cine e!"
Adda "Omoo e Min Hwan din FTIsland....singur?"
Hyerin "Omo..lesin...vreau sa beau ceva...MinHwan in acelasi local cu mine" :x
Hana "Du-te la el,cere-i autograf,nr de telefon ceva"
Hyerin "Esti nebuna,e singur poate asteapta pe cineva"
Lee Jung "Tocmai ca e singur,du-te!"
Adda "Du-te o data pana nu merge alta in locul tau sau pleaca si pierzi ocazia"


Hyerin "Mi..Min..Min Hwan-oppa,buna!Eu sunt Hyerin,o o o mare fana,imi poti da un autograf,te rog?"
MinHwan "Desigur!" Nu esti coreeanca,nu?De unde esti?
Hyerin "Aaa...aaa...Romania..sunt din Romania"
MinHwan "Romania? hmm imi suna cunoscut..."
Hyerin "O tara pierduta pe undeva prin Europa ..." :-j
MinHwan "ha ha esti comica! Ai venit in vizita,singura?"
Hyerin "Aaa nu cu inca 3 prietene,vrem sa mergem la un concert..stii,suntem mare fane kpop si...aaah ador FTIsland..."
MinHwan "ma bucur sa aud asta."
Hyerin "Dar tu esti singur?"
MinHwan "Da,nu am iubita!"
Hyerin "Aaaa nuu,nu asta am vrut sa spun..aici...off"
MinHwan "Aaa,nu ma intalnesc cu un prieten,Kim Hyun Jung,poate il stii daca esti fana kpop"
Hyerin "Da,da il stiu,prietena mea Adda e innebunita dupa el"
MinHwan "Serios?Pai cand apare,vino cu ea sa le fac cunostiinta!"
Hyerin "Omo..:O! Gomawo,oppa!"


Hana "Eiii?Cum a fost?"
Hyerin "Dumnezeul iti multumesc!Vaai super,e atat de super si...aaa da,Adaa ghici ce?"
Adda "Ce?"
Hyerin "Ghici!"
Lee Jung "Zi o data"
Hyerin "MH-oppa se intalneste cu...cu..."
Adda "Daca nu spui,te bat chiar aici!"
Hyerin "Ya...cu Kim Hyun Jung!"x
Adda "ceeeeeeeeeeeee???"
Lee Jung "aigoo ce norocoase sunteti!"
Hana "norocoase? daca nu ii cuceresc tot degeaba?"
Adda "Ya,Hana tu vorbesti doar ca sa nu taci..Hyerin,pe bune?"
Hyerin "Daaaa,si a spus sa te aduc sa il cunosti"
Adda+LeeJung "Ceee?"
Adda "Nu pot sa cred,omo suuupeeer visul meu devine realitate"
Hana "Repet,daca nu ii cuceresc tot degeaba"
Lee Jung "Hana taci ca te bat pana incepi sa vorbesti japoneza"
Hana "vaai ti-as multumi!"
.....................................................
                                                                         To be continued! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu