joi, 5 aprilie 2012

Story II part. IV

................................................................................


Lee Jung:"Fetelor, eu plec la lucru, ne vedem diseara!"
Hyerin:"Da si eu plec! Ma vad cu Min Hwan oppa!"
    Lee Jung in timp ce inchidea usa:"Oppa, oppa, numai oppa au in cap!"
Hana:"Adda, tu ce faci?"
Adda:"Stau!"
Hana:"Ya, nu acum! Nu trebuia sa te intalnesti cu Hyun Jung?"
Adda:"Aaa.. ba da, diseara!"
Hana:"Atunci hai sa ne plimbam, ma plictisesc de moarte inchisa aici si nu mai am rabdare pana il vad pe Yuichi"
Adda:"Daca imi spui "EONNIE", vin cu tine! :))>:)"
Hana:"Aish! Eonnie, yeba! Hai cu mine, jebal! Kaja, eonnie!"
Adda:"Ha ha ha ce prostuta esti! Veneam oricum!"
Hana:"Pabo!!"

......................................................................

Adda:"Auzi, ce ar fi daca Hyerin ar vorbi cu MinHwan sa il aduca pe HongKi s-o cunoasca pe eonnie?"
Hana:"si daca s-ar intalni... Nu, nu! Am o idee! Vorbim cu Hyerin si iesim toti, apoi facem cumva sa ramana HongKi cu Lee Jung singuri, eee??"
Adda:"Perfect! Poate ar trebui sa ii inchidem undeva!"
Hana:"Super! Sun-o pe Hyerin chiar acum!"
     In tot acest timp Lee Jung si-a terminat progamul de lucru si merse la cumparaturi, dar la casa se intalni cu MinHwan:
Lee Jung:"MinHwan-shi, Hyerin nu e cu tine?"
Min Hwan:" Nu, tocmai am dus-o acasa! De ce?"
Lee Jung:" Aish! Aigoo ce ma fac?
Min Hwan:"Noona, esti in regula? Ce s-a intamplat?"
Lee Jung:"Mi-am uitat telefonul si portofelul la servici! ... "
Min Hwan:"Aaaa credeam ca e mai grav! Linisteste-te, te imprumut eu! Asteapta-ma aici!"
Hong Ki:"Off voi copii, tare adormiti mai sunte-ti! Platesc eu!"
Lee Jung:"Hong Ki-shi! Nu, nu ... Min Hwan ...!"
Hong Ki:"Nu am chef sa astept pana se intoarce Min Hwan, chiar ne grabeam, pana sa dam peste tine!"
Lee Jung:" Asta a durut!" spuse in soapta
Hong Ki:"Poftim?"
Lee Jung:"Aaa, nimic!"
Hong Ki:"Vine banul, esti salvata!"
Lee Jung:"Kamsahamnida, HongKi-shi! Chiar m-ai salvat"
Min Hwan:"noona, uite aici!"
Hong Ki:"Prea tarziu, am platit eu!"
Lee Jung:"Gomawo! Va multumesc amandurora ! Aish e tarziu, ma scuzati, nu vreau sa imi las copiii singuri prea mult!"
Min Hwan:"Fugi, noona, acasa, pana nu dau ele foc casei!"
Lee Jung:"Annyeong si gomawooo!"
Hong Ki:"Cine e? Si... pore tanara, de ce ii spui "noona" si are copii?
Min Hwan:"Ha ha, chiar e tanara si nu, nu are copii, se refera la prietenele ei! O cheama Lee Jung si e prietena cu Hyerin a mea!"

...........................................................

Hyun Jung:"Ya esti nebuna? Stii de cand te astept?!"
Adda:"Mda chill oppa, o fata trebuie asteptata, asa e regula!"
Hyun Jung:"Puneti fundul in masina si nu mai comenta!"
Adda:"Stii, la TV nu pari asa nesuferit!"
Hyun Jung:"Sunt un IDOL, ai uitat? Normal ca pot fi nesuferit!"
Adda:"Pui accent pe idol de parca ai fi Dumnezeu!    Si........... explica!"
Hyun Jung:"Ce?"
Adda:"Sarutul!"
Hyun Jung:"Care sarut? Eu nu-mi amintesc nimic!"
Adda:"Chin cha? OK, atunci iti reamintesc eu!" si il saruta
Hyun Jung:"Dupa ce ca esti si copil, mai esti si nebuna! Cine ti-a dat voie sa ma saruti? Ha? Ha?! Zi!"
Adda:"Exact cel care ti-a dat voie si tie data trecuta! Suntem chit!"
Hyun Jung:"Serios? Eu nu vreau sa fiu chit. Vreau mai mult!" si o saruta din nou pe Adda, dar de data aceasta, nu doar in joaca ci foarte pasional si tandru.

Doua ore mai tarziu, Hyerin, Hana si Adda stateau de vorba, asteptand sa vina Lee Jung, care intarziase cam mult:
Hana:"A venit in sfarsit! Ya unde ai fost?"
Hyerin:"Ne-am facut griji!"
Lee Jung:"Annyeonghaseyo!" apoi pleaca in camera ei cantand
Adda:" Cu siguranta i s-a intamplat ceva!"
Hana:"Da, e prea vesela!"
Hyerin:"Hai sa o intrebam!"
Adda:"Nae unnie, ce fericire te-a lovit?"
Lee Jung:"Sarangeun hajimayo, ibyeori kkok ondaeyo, sum swel sudo eobshi apayo..."
Hana:"Asta nu-i a buna!"
Lee Jung:"Ai dreptate, e prea trista, o schimbam: Pabo-cheoreom honja marhaeyo....."
Adda:"Vrei, te rog, sa nu mai canti si sa ne spui si noua ce naiba e cu tine?"
Lee Jung:"Manca-l-ar mama pe el de baiat frumos si darnic si chipessi talentat si..."
Ha+Hy+A:"Eonnie!!!"
Lee Jung:"Voi cand ati intrat aici?"
Hana""E clar, e indragostita. Nici macar nu si-a dat seama ca suntem aici si ca de 30min vorbim cu ea!"
Adda:"Hai Lee Jung, zi o data despre cine e vorba!"
Lee Jung:"Hyerin, nu ti-a spus Min Hwan nimic?"
Hyerin:"Nu! Ceee? Doar nu lui ii faceai complimente?!"
Lee Jung:"Nuuu! M-am intalnit cu el la mall si s-a oferit sa imi plateasca cumparaturile ca eu mi-am uitat portofelul la servici, dar si al lui era in masina asa ca mi le-a platit Hong Ki-shi."
Hyerin:"Pffuuu, speriasem."
Adda:"Si... atat? CE-i cu HongKi?"
Hana:"Da, i-ai luat nr., v-ati dat intalnire ceva?"
Lee Jung:"Ya! Nu."
Adda:"Ti-am spus eu ca ai imbatranit, babo! Trebuia sa "ataci"!!"
Lee Jung:"Ce aveti? Nici nu s-a uitat la mine, a platit si apoi a plecat."
Lee Jung:"Hai gata! Merg sa comand ceva de mancare! Sunt lihnita!"
Hyerin:"Hana, Adda asta e perfect! Il sun pe MinHwan oppa si il storc de informatii, poate s spus Hongki ceva!"
Adda:"Perfect! Aaa si spunei sa il aduca si pe el la urmatoarea intalnire!"
Hana:"Nu, stai! Ce ar fi sa il chemam pe toti la o cina aici si sa ii inchidem pe Lee Jung si Hong Ki intr-una din camere!"
Adda:"Daaa, asa facem!" 
Hyerin:"Voi vorbiti cu eonnie despre cina, dar sa nu ii spuneti de plan, eu il sun pe oppa!"
Hana:"OK!"
Adda:"Dream Team fighting!"


                                                                    TO BE CONTINUED !

2 comentarii:

  1. Vreau next'u~! :X:X:X:X:X Nu ma mai pot satura de ficu' asta :X Cred ca l'am citit de doua ori sau mai mult..:-? I adooooooor :X

    RăspundețiȘtergere