luni, 9 aprilie 2012

Story II part. V

   Inainte de toate...: Lee Jung=LJ
                                 Hana Yori=HY
                                Hyerrin=HR
                                Adda=AD
                                Hong Ki=HK
                                Min Hwan=MH
                                Yuichi Nakamaru=Maru .....sau, pe alocuri... MR 
                                Kim Hyun Jung=HJ
                                Kanon=KN
                                Takuya=TK
Sper sa nu va incurcati :)))




MN si HR in Parcul de Distractii:
HR:"Oppa,oppa hai sa ne dam in roata cea mare!"
MH:"Aish, esti sigura? Adica... pare infricosatoare!"
HR:"Teee loooog!"
MH:"Nu stiu... chiar pare infricosatoare!"
HR:"Off, bine! Hai sa mancam inghetata!"
MH:"Asa mai imi place!"
   Dupa cinci minute:
HR:"Immm... ce buna e! Cred ca mai imi iau 3!"
MH:"Aha!"
   Concentrata sa isi savureze inghetata, HR nu e atenta la drum si din greseala se loveste de 2 baieti, murdarindu-i cu inghetata:
TK:"Ayy la naiba!"
KN:"Hey tu nu te uiti pe unde mergi?"
HR:"Aaaa... Imi cer scuze!"
KN:"Ce scuze?!? Nu vezi ca mai murdarit tot?"
TK:"Exact pitico! Fi si tu mai atenta!"
HR:"Eu? Doar eu? Dar voi unde va uitati?"
TK:"Dupa coreence :))"
HR:"Pfff... perversule! Fi atent la drum daca nu vrei sa primesti cate o inghetata in fata!"
TK:"Ha ce faci, ma ameninti?"
MH:"Hey, hey linistiti-va! Takuya, Kanon, baieti calmati-va! HR si-a cerut deja scuze."
HR:"Nu-mi cer scuze!!  X(  Hey stai putin, ii cunosti?"
MH:"Taci!! Mda ii cunosc!"
TK:"Min Hwan, pitica asta e cu tine?"
HR:"NU-S PITICA!!"
MH:"Taci HR! Da, e iubita mea!"
KN:"Gata, Takuya! Min Hwan, ne pare bine a te-am vazut, dar acum trebuie sa plecam! Ne cerem scuze pt. aceasta scena!"
TK:"Ceee? Eu nu-mi cer nici-o scuza!"
HR:"Omo, ce increzuti!"
MH:"Hai in roata mare sa iti mai treaca supararea!"
HR:"Oppa, saranghae!" ♥


..........................................................................................................

Magazinul de animale:
LJ:"Of Hana, termina! Eu nu vreau caine!"
HY:"Bine, atunci o pisica?"
LJ:"O pisica? Hmm... parca merge! Neagra?"
HY:"Alba!"
LJ:"Bine fie alba! Dar numele ii dau eu!"
HY:"Da, dar te consulti cu mine!"
HY:"Eonnie, trebuie sa iti spun ceva! Dar sa nu te superi pe mine!"
LJ:"Ce anume? Sper ca nu e grav. Aaa, nu, nu se poate!! Nu-mi spune ca..."
HY:"Nuuu! Pt. mine nu e grav. Adica... Yuichi trebuie sa mearga acasa."
LJ:"Si?"
HY:"Si... mi-a cerut sa merg cu el. Nu vreau sa ratez Japonia!!"
LJ:"Pfff... ce sa zic? E o ocazie pe care nu poti sa o ratezi, dar..."
HY:"Dar... ce??"
LJ:"Nu stiu... ce vei face acolo? Cun o sa te descurci?"
HY:"O sa fiu bine, eonnie! Am incredere in Maru!"
LJ:"Eu te sfatuiesc, dar decizia finala iti apartine!
HY:"Gomawo, eonnie, ca ma intelegi!"
LJ:"Da, da, hai acasa ca diseara avem cina aia de facut!"
HY:"Hai!"


..........................................................................................................................


HY:"Adda, Hyerin, haideti sa va arat ceva!!"
AD:"Ce? Ti-ai luat o noua carte?"
HR:"Ce, ce, ce??"
HY:"Ceva ce am eu si voi nu aveti!"
LJ:"Hai arata-le si lor!"
HY:"TADAAA!"
AD:"Omo. cat e de draguta!"
HR:"Pis-pis! Cum o cheama?"
HY:"Reeva!"
LJ:"Gata! N-aveti nimic de facut? Cina aia cine o prepara, ca doar iubitii vostri sunt invitati!"
HY:"Eonnie, tu faci mancarea! Eu te ajut!"
LJ:"Bine, atunci AD si HR faceti curatenie!"
HR:"Nu prea am chef..."
AD:"Nici eu, dar..."
LJ:"COMENTATI??"
AD+HR:"Nuuuuu!"
LJ:"Inainte mars, ca la armata! HY, treci in bucatarie!"
HY:"Da, sa traiti! =))"


...........................................................................................................


   Doua ore mai tarziu:
HR:"Iufff, Adda, eu nu mai pot! Sunt franta!"
AD:"Crezi ca eu sunt mai buna!?"
HR:"Mi-e si somn..."
HY:"Fetelor, egata mancarea dar masa nu  pregatita! :( "
AD:"Pai de ce?"
HY:"LJ s-a ars la mana si m-a lasat pe mine sa termin mancarea, dar lasa asta. Cu planul nostru cum stam?"
AD:"Chiar asa, ai mai vorbit cu MH despre asta?"
HR:"Da, normal! Totul e pregatit pt. diseara, nu va faceti griji!"
AD:"Yuy! Abia astept sa vad cum vor reactiona!"


LJ:"Hey, suna soneria! Raspundeti odata!"
AD:"Ma duc eu!"
                                               • • • •
                                                                TO BE CONTINUED ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu