marți, 24 aprilie 2012

Story II part. VI

HJ:"Buna, nebuno!"
AD:"Yay, oppa inca imi spui asa? Buna si tie! Hai intra!"
AD:"Fetele, el e HJ oppa!"
HR+HY:"Bunaaaa, oppa!"
HJ:"Buna fetelor! Imi pare bine!"
LJ:"In sfarsit te cunoastem... oficial! Eu sunt Lee Jung! Incantata!"
HJ:"La fel! Ahh ... tu esti cea mai mare, nu?"
LJ:"Da, eu sunt "mama" lor! :)) "
AD:",,Omeoni'' a noastra, dar noi ii spunem ,,dictatorul'' sau ,,baba'' =)) "
LJ:"Mda, merci Adda!"
HR:"Ding-dong! A mai venit cineva!"
HR:"E... tu trebuie sa fi Yuichi, nu?"
Maru:"Hay, eu sunt Yuichi! Hana?"
HR:"Hanaaaa!"
HY:"Aici sunt! Intra, Maru, sa-ti fac cunostinta cu lumea!"
Maru:"... !"
HY:"Ea e Hyerin, el e HJ si iubita lui Adda si ea e LJ. matusa mea!"
MR+HJ:"Matusa?"
HY:"Da! CAm tanara, nu?"
Maru:" Cam da!"
LJ:"Va rag luati loc, simtiti-va ca acasa!
HR:"Yeee! A venit oppa!"
MH:"Buna tuturor! Buna iubito!"
HK:"Buna lume!"
LJ:"Asta ce cauta aici?"
HR:"Hey, nu fi nepoliticoasa! Eu l-am invitat!"
LJ:"Intrebam doar! Ma duc sa mai adun scaune!"
HR:"Bine!"
AD:"E perfect! Trimitel pe MH sa ii inchida!"
HR:"Oppa pot sa te rog ceva? "
MH:"Desigur!"
HR:"Du-te cu HK sa mai aduceti scaune de jos!"
MH:"Bine! Hai cu mine Hong Ki!"
HK:"Vin, vin!"
HR:"Oppa sa nu uiti ce am vorbit!"
MH:"Stai linistita, am eu grija de tot!"
   Cele 3 fete ajutate de MH au reusit sa-si duca planul la bun sfarsit, inchizandu-i pa LJ si HK in subsolul casei:
LJ:"Ce cauti aici?"
HK:"Scaune"
LJ:"Aaa... ia-l pe asta si hai sa mergem!"
LJ:"La naiba!"
HK:"Ce e?"
LJ:"Nu pot deschide usa!"
HK:"Stai sa incerc si eu! . . . Ei dracie! E incuiata!"
LJ:"Cee? Mi incearca!"
HK:"Asta fac, nu vezi?"
LJ:"Esti barbat sau nu?" Deschide odata usa aia!"
HK:"Vrei sa-ti arat cat sunt de barbat?"
LJ:"Da! Deschizand usa."
HK:"Dar nu pot, e incuiata!"
LJ:"Cand ies de aici le omor cu mana mea!! HR si AD sunt de vina, stiu sigur. Nmai ele pot avea idei asa proaste!"e
HK:"Nu mi se pare o idee proasta si cred ca MH e de vina. El era in spatele meu cand am intrat aici, deci el a inchis usa."
LJ:"Atunci pe el il omor! Ah ce ziceai? Ca nu-i o idee proasta?"
HK:"îhîm!"
LJ:"De ce 'nu'?"
HK:"Din mai multe motive! Adica cred ca e mai bine pt. amandoi sa fim inchisi aici."
LJ:"O fi pt. tine ..."
HK:"E . . .
    Dupa 10 minute:
LJ:"HK-shi?
HK:"Da?"
LJ:"De ce e bine sa fim aici?"
HK:"Pt. ca eu n-am vrut sa particip la cina asta."
LJ:"Atunci de ce esti aici??"
HK:"Mi-a promis MH o surpriza!"
LJ:"Ce mai surpriza! Te-a inchis intr-un beci si vezi la doi pasi in fata ta!"
HK:"Apropo de intuneric... nu ti-e frica?"
LJ:"Ba da, dar ce sa fac?"
HK:"Recunosc ca nici mie nu-mi place aici!"
LJ:"FRICOSULE!"
HK:"FRICOASO!"


....................................................................................................................


HK:"Lee Jung-ah!"
LJ:"îm?"
HK:"Nu veri sa te tin in brate?"
LJ:"POFTIM?!"
HK:"Nu ma intelega gresit! Dar daca stam imbratisati ne tinem de cald si urat unui altuia!"
LJ:"Cam ai dreptate!"
HK:"Vino aici!"
LJ:"Sa nu spui la nimeni..."
HK:"Shshshtt ! Vreau sa dorm daca tot am de asteptat!
    In timp ce HK si LJ se lupta cu intunericul si frigul, sus in casa ceilalti se distreaza, si au uitat de cei doi. Dar HR are parte de o surpriza, cand la usa apare un barbat ,,necunoscut'' :
HR:"Aaaaaaaa!"
TK:"Aaaaa! Pitico, ce cauti aici?"
HR:"Ce cauti tu aici? Asta e casa mea!"
TK:"Ei pe naiba! Unde e Junggie?"
HR:"Nu stiu cine e Junggi si tu sa iesi imediat afara!!"
TK:"Nu zau!?! Jung a zis ca asta e adresa ei!"
HR:"Ieeeesiii, perversule!"
MH:"Hey, hey, iar incepeti?"
MARU:"Hey TK, ce mai faci?"
TK:"MARU?! Si tu Esti aici?"
AD:"Alooo! Imi explica si mie cineva ce se intampla?!"
HR:"Idiotul asta imi tot spune ca-s pitica!"
AD:"Dar il cunosti?"
HR:"NU! Ne-am intalnit intamplator in parc."
MH:"Eu il cunosc! E Takuya!"
Maru:"Si eu! Hai sa va hacem cunostinta."
TK:"N-am nevoie! Eu o caut pe Jung."
HY:"Cand spui ''JUNG'' te referi la LG?"
TK:"Da."
AD+HR+HY:"OOOPSS!"
HY:"E . . Nu stiu unde e!"
AD:"E plecata!"
MH:"Da, da, e pecata."
TK:"Ciudat! Mi-a spus ca ne vedem aici. Dar tu, Pitico, ce treaba ai cu LJ?"
HR:"TE OMOR! si Hyerin il alearga pe Takuya in jurul mesei incercand sa se razbune pt. ,,micile tachinari'' de care are parte, starnint gelozia lui MH si intinzand la maxim nervii lui Adda. Toate astea spre deliciul lui Hana si Maru.
AD:"Uitate la astia! Mi-au spart vaza preferata! Idiotilor, sa nu va mai vad!"
HJ:"Acum vad de ce esti asa! Traiesti printe nebuni ... Eu plec!"
AD:"Oppaaa!"
HJ:"Nici un ,,oppa''! Suna-ma cand te calmezi!" si pleca nervos
AD:"Va urasc! HR, nu vreau sa te mai vad niciodata!"
MH:"HJ-hyung, stai! Vin si eu cu tine!"
HR:"Oppa!!?! Unde pleci? Vino inapai!"
HR:"Veeci ce ai facut uratule? HAi dispari si tu!"
TK:"Plec! Aici e o casa de nebuni! Sayonara Maru!"
Maru+Hana:"Sayonara! :-h"
HY:"Nu-i asa ca-s draguti?"
MR:"Aha! Azi chiar ca m-am distrat =)) :))"
HY:"AOLEU! LJ si HK! Am uitat de ei!"
MR:"Hai sa le dam drumul pan' ne darama casa."


............................................................................................................


MR:"HK-ya! LJ-ah!"
HK:"Sssttt!! LJ doarme!
HY:"Dorme?!?"
HK:"Da! Sa-mi arati unde e camera ei sa o duc in pat!"
MY:"La etaj prima pe stanga."
HK:"Gomawo!"
MR:"Hana, hai sa facem pariu!"
HY:"Ce pariu?"
MR:"Eu spun ca HK o duce in camera si ramane cu ea ..."
HY:"Poi asta cred si eu!"
MR:"Ce ai zice daca as dormii si eu cu tine, asa, sa exersam pentru cand te  muti la mine ...?
HY:"Dar nu mi-e somn!"
MR:" Of  Doamne! Iar nu intelegi ce spun!"


                                                              
                                  
                                                                        TO BE CONTINUED !!! 

2 comentarii: