duminică, 3 iunie 2012

Story II part VII

A doua zi de dimineata, dupa ce LJ si-a revenit din socul in care intrase cand il vazuse pe HK dormind cu ea in pat si-a chemat prietenele la "sedinta":
 LJ:" Stai sa vad daca am inteles bine! MH ne-a inchis pe mine si pe HK in beci, timp in care a venit TK sa ma caute, HR s-a luat la cearta cu el din cauza unei intamplari minore si asta a dus la gelozia lui MH si la o cearta intre AD si HJ ?"
 HY:"Da!"
 LJ:"Voi chiar nu v-ati dat seama cat de infantila a fost ideea voastra?"
 HR+AD+HY:"Nuu!"
 LJ:" Nu stiu ce ati avut in cap dar ati provocat multee probleme."
 HR:"Imi pare rau!"
 AD:" Si mie!"
 HY:"Mie nu! Eu m-am distrat!"
 HR+AD:"Hanaaaa!"
 LJ:"Macar tu ai ramas intreaga! Dar trebuie sa rezolvam dezastrul asta.
 AD:"Cum? HJ nici nu vrea sa auda de mine!"
 HR:" Nici MH!:"
 LJ:" Am sa vorbesc eu cu fiecare si le explic ce s-a intamplat dar trebuie sa va cereti scuze, chiar v-ati purtat ca niste oameni nebuni. Aaa HR, tu o sa-ti ceri scuze si de la Takuya.
 HR:"Ce?? Niciodata!"
 LJ:" Ai face bine sa ma asculti daca vrei sa-l mai vezi pe MH si-n plus nu aveai nici un drept sa te porti asa cu TK din moment ce eu l-am chemat.
 HR:"Fie....!"
 HY:"Dar de unde il cunosti?"
 AD:"Si de ce te cauta acasa?"
 LJ:"Nu-i important de unde il cunosc si la cat sunt de nervoasa pentru cum v-ati purtat cu el, ati face bine sa nu ma intrebati nimic."
 HY:"Astea-s motive ca sa nu ne spui ce e intre voi."
 LJ:" Hana, nu ma enerva mai tare. Si sa fiti atente, daca TK afla ca aseara HK a dormit in camera mea va spanzur.''
 TK:" Cine a dormit unde?"
 LJ:" Takuya! Nu... Nimic...!"
 TK:'' Ai dormit cu HK?"
 LJ:" Nu.... Adica da, dar nu s-a intamplat nimic intre noi. E O GRESEALA!"
 TK:"Ha~ha! Iti pui prietena sa ma minta ca nu esti acasa ca sa ce... sa...."
 HR:"Auzi, perversule! Chiar e o greseala. LJ nu te minte.... De fapt nu inteleg de ce te intereseza, dar eu...."
 MH:"Hyerin? Ce cauti cu Takuya?"
 HK:"Buna Lee Jung! ;) '
 TK:"Tu ce cauti aici?"
 HK:" Eu?"
 HR:"Hey, hey, GATA!"
 MH:"Ii iei apararea astuia? Ha... eram sigur!"
 HR:" Voi chiar nu intelegeti?"
 HK:" D-le TK, sa inteleg ca ai ceva cu mine?"
 AD:"Aloooooo!!! TERMINATI!!!!!!"
 TK:" Aaa nu, nimic inafara faptului ca te-ai dat la iubita mea!!"
 HK:"Iubita ta?!"
 AD+HR+HY:" Iubita lui?!??"
 TK+LJ:" Da."
 LJ:'' Stiti ceva? Eu m-am saturat de jocul asta, fiecare sa creda si sa faca ce vrea. Iar tu, Takuya, daca nu ai incredere in mine mai bine....."
 HK:"LJ, TK e iubitul tau?"
 LJ:"Lasati-ma-n pace!!"
 HY:"Takuya, MH, pot sa vorbesc cu voi, dar va calmati?"
 TK:"Sunt calm!"
 MH:"Si eu!"
 HY:"Atunci sa va explic: MH, tu nu ai nici un motiv sa fi gelos pe TK, daca el e cu LJ, da?"'
 MH:"Daca e asa, atunci ai dreptate!"
 TK:"Hey MH nu pot sa cred! Suntem prieteni, nu m-as baga peste tine. Cine crezi ca sunt?"
 MH:"Ai dreptate, imi cer scuze!"
 TK:"E-n regula!"
 HY:"Ce-mi place de voi ca va intelegeti. Bun, o problema e rezolvata, sa trecem la urmatoarea: hai la ceilalti."
 AD:"TK, noi nu stiam de tine si LJ, asa ca am avut proasta inspiratie sa o facem sa se îndrăgostească de de MK, dar......."
 HR:"Dar asta nu s-a intamplat pt. ca am vazut cat tine la tine....."
 MH:"La indemnul lor, eu i-am inchis in beci si......"
 HY:"Si cand m-am dus cu Maru sa le dam drumul, LJ dormea, ceea ce inseamna ca......"
 HK:"Asta a facut tot tipul! A dormit! Eu am fost cu ea deci stiu mai bine si, TK, sa stii ca ea chiar e indragostita de tine. Mi-a vorbit de iubitul ei pe care il considera un om special si-l iubeste mult, dar nu mi-a spus numele lui....."
 TK:"A spus ca-s special?"
 HK:"Da! Ce e trist e ca tu nu ti-ai dat seama si nu ai avut incredere in ea!"
 TK:"......................................................................."
 HY:"Deci, toata lumea e in regula?"
 HR+MH:"Noi da!"
 TK+HK:"Si noi!"
 AD:"Acum sa mai vorbeasca LJ cu HJ sa ii explice si totul e perfect!"
 TK:" Dar LJ unde e?"
 HY:"Poate e sus, ma duc sa o caut!"
..................................................................................................................................................................

 HY:"NU E!"
 TK:"Cum nu e?!?"
 AD:"Ce vrei sa spui?"
 HY:"Nu e in camera ei, baie, bucatarie, niciunde!!"
 HR:"TK, sun-o!"
 TK:"Incerc, dar nu-mi raspunde!"
 AD:"Nici mie!"
 HY:"Unde naiba o fi?"
 HK:" S-a enervat destul de tare, poate a iesit sa se plimbe......."
 TK:"Trebuia sa spuna ca pleaca......."
 HY:"S-a intamplat ceva cu ea......... nu e genul care pleaca fara sa anunte."
 MH:"Poate a uitat de nervi....."
 HY:"O cunosc de cand m-am nascut! Iti spun eu: ceva i s-a intamplat!"
 AD:"Taci Hana, nu ne speria!"
 HK:" Linistiti-va! Sa asteptam sa se intoarca!"
 TK:"Nu pot sa astept! Ma duc sa o caut!"
 HY:"Suna-ne daca afli ceva ca eu il anunt pe Maru poate o vede pe undeva!"
 AD:"Da!! Vorbesc si eu cu HJ!"
Takuya, Hana si Yuichi au plecat sa o caute pe LJ, ca o echipa, iar echipa a doua era formata din Hong Ki, Hyerin si Min Hwan, in timp ce Adda a ramas acasa, in caz ca s-ar fii intors Lee Jung. Hyun Jung, care aflase se la Adda ce se intamplase, venea sa o sustina, dar pe drum, a vazut-o pe LJ. in aproperea unui parc.
 HJ:"Lee Jung-shi! Lee Jung-shi!"
 LJ:"Aa Hyun Jung!"
 HJ:"Ce faci? Esti singura?"
 LJ:"De ce as fi insotita?"
 HJ:"Nu stiu, intrebam doar! Daca te deranjez, plec!"
 LJ:"Nu,nu.... chiar mi-ar placea sa vorbesc cu cineva......."
 HJ:"Atunci hai sa gasim un loc unde sa stam!"
 LJ:"Banuiesca ca stii ce s-a intamplat, nu?"
 HJ:"Mi-a spus AD cate ceva... dar mi se pare o prostie!"
 LJ:"Mi-e greu sa tin pasul cu ele. Sunt asa copilaroase si lor tot li se pare usor si nimic nu e imposibil. Habar nu au cum e sa lucrezi intr-o tara straina si sa ai grija de tine si inca trei persoane. Mi-au reprosat ca nu le-am spus de TK, dar am vrut sa le spun atunci cand eram sigura ca relatia cu TK e una serioasa........"
 HJ:"Si totusi diferenta de ani dintre voi nu e asa mare... intradevar, esti mai matura decat ele, dar asta u inseamna ca nu poti gusta din glumele lor...."
 LJ:"Da, dar farsa asta a dus la multe probleme. Chiar si tu te-ai suparat."
 HJ:"Da, m-a deranjat HR si TK. S-au comportat foarte urat."
 LJ:"Mda........ nu stiu cum o scot la capat cu TK si HK...... HK crede ca il plac, Takuya crede ca am ceva cu HK..... Nu are incredere in mine....."
 HJ:"Sunt sigur ca pana acum i-au explicat.... in plus, cand m-au sunat TK deja plecase sa te caute. Era disperat ca ai fugit."
 LJ:"Serios? Stii ce mi-ar place acum?"
 HJ:"Ce?"
 LJ:"Sa le fac si eu o "mica" farsa." >:)
 HJ:"Pai si ce vrei sa le faci?"
 LJ:"Nu stiu.... as putea sa stau cateva zile la J.J.Bia, o prietena si......"
 HJ:"I-a stai! ..... Tu mergi la prietena ta, iar eu spun ca m-am intalnit cu tine la aeroport, iti luai bilet spre.... oriunde!"
 LJ:"Super! Chiar ai sa ma ajuti?"
 HJ:"Desigur! Merita o mica farsa, sa vada cum e!"
 LJ:"Gwomawo HJ! Chiar imi esti de ajutor."
Lee Jung pleaca in vizita la J.J., iar HJ merge sa ii spuna Addeo si celorlalti "vestea cea mare"!


 AD:"Dumnezeule! Nu pot sa cred!"
 TK:"Adda, ce ai spus la telefon? Unde e LJ?"
 HJ:"Eu m-am intalnit cu ea la aeroport. Avea un bagaj si un bilet. Parea ca pleaca undeva....."
 TK:"Si nu stii unde?"
 HK:"Voi si farsele voastre..."
 HY:"Ba, sunteti nebuni?! Cum sa plece? Ce facem fara ea?"
 HR:"Dar tu, HJ, de ce nu ai oprit-o?"
 HJ:"De ce sa o opresc? De ce sa ma bag eu in viata ei?"
 TK:"Macar daca am stii unde a plecat....."
 HJ:"Trebuie sa facem ceva sa o gasim!"
 TK:"Da, da' ce?"
 AD:"A mai sunat-o cineva?"
 HR:"Are telefonul inchis!!"
 HY:"Eu nu cred..... nu ne-ar fi lasat singure...."
 AD:"Te poti astepta la orice...."
 TK:"Inebunesc! Trebuie sa fac ceva!"

 HJ:"Auziti, cum va simtiti acum?"
 AD:"ce vrei sa spui?"
 HJ:"Fara ea... e bine?"
 HY:"Ce intrebari mai pui si tu....."
 HJ:"Maru, vino putin afara, am ceva de vorbit cu tine....."
 AD:"Ei na!!"
 HY:"Astia doi se poarta ciudat....!"
 HK:"Eu trebuie sa plec! Ma anuntati daca aveti vreo noutate!"
 MH:"OK!"
 AD:"Pa!"

 Maru:"Auziti, ce imi dati daca va spun unde e LJ?"
 TK:"Unde e???"
 Maru:"Trebuie sa ma platiti!"
 HJ:"Si pe mine! Eu am dus-o acolo!"
 AD+HY+HR:"Undeee e?"
 HJ:"Acasa!"
 AD:"Acasa? In ce casa?! La noi?!?"
 HJ:"Ahaaaa! Lee Jung-ah!"
 LJ:"Hello, hello! V-a fost dor de mine?"
 AD+HR:"Eonnie!!!"
 HY:"Tusii!"
 TK:"JungGie!!"
 LJ:"Usurel fetelor, ca ma sufocati! Takuya....!"
 TK:"Pff! Am crezut ca innebunes cand am auzit ca ai plecat! Mi-ar fi fost greu fara tine!"
 LJ:"Am vrut sa le dau o lectie astora, sa vada cum m-am simtim eu cand ne-am certat din cauza lor!"
 HR+HY+AD:"Ne pare rau eonnie!!"
 AD:"Promitem ca nu-ti mai facem farse!"
 HR:"Ne ierti?"
 LJ:"Normal, prostutelor! Va iubesc!"
 TK:"Doar pe ele?"
 LJ:" Si pe tine!"
 TK:"Ahh!"
 AD:"Si eu il iudesc pe oppa!!"
 HJ:"Care oppa? Takuya?"
 AD:"Yaa! Pe tine!!!"
 HJ:"Hai sa iti spun un secret la ureche: și eu te iubesc....!!!!!!!"
 MH:"Da, da, si noi ne iubim, nu Hyerin?"
 HR:"Normal!!"
 Maru:"Si noooooi!"
 LJ:"Imi place ce aud!" "Dar HK unde e?"
 MH:"A spus ca trebuie sa plece!"
 LJ:"Pacat!! Vroiam sa il inchid in beci cu Bia!"
 HY+AD:"Nuuu!"
 HR:"Eonnie!!"
 Maru:"Lasati glumele!"
 HJ+TK:"Lee Jung-ah!!!!!"
 MH:"Treceti peste! Haideti mai bine sa bem ceva si sa ne distram!"

                                  
                         ~THE END!~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu