luni, 18 iunie 2012

M.C.B.: Buton STOP

 O intamplare de care imi aduc aminte cu drag? Pai...... sunt multe si de cand am in preajma copiii astia obraznici am parte de multe lucruri amuzante, dar ca sa ma limitez la un singur eveniment voi povesti o mica aventura cu Yori si Lee Jung (mai exact cu Saru respectiv Akatsuki). Nemernicile mi-au propus sa merg cu ele la nu-mi aduc ce lac sa se bronzeze, sa faca baie etc.
Tot drumul mi-au tocat nervii, aveam impresia ca sunt pe baterii sau functioneaza cu curent electric si nu gaseam butonul pe care scria "STOP". Acolo am ajuns seara. Ne-am instalat cortul, am facut un foc imens si stateam in jurul lui povestind. Intre timp au ajuns si ceilalti.  Toata noaptea am vorbit, am baut, am cantat, am dansat si ce am mai facut pe acolo.Eram foarte obosit si abia asteptam sa intru in cort sa dorm, cand lui Saru i-a venit magnifica idee sa-mi ceara sa-i explic de ce port un nume care nu mi se potriveste. Degeaba i-am spus 20 de mii de explicatii ca tot nu s-a linistit. Acum ca imi amintesc, parca o si aud zicand: "Eric, de ce te cheama Eric?" Intr-un final am adormit dar numai o nenorocita de ora, pt. ca m-au trezit tipetele lui Akatsuki. Un tip se luase de Saru si Akatsuki il luase pe bietul om la palme(in genetal Aka e linistita, uneori deabea scoate o vorba, dar cand trebuie sa o apere pe Saru sau pe ea insasi, devine un adevarat monstru!)
Dimineata cand ne-am trezit(ma rog, astia care au putut dormii) am mers sa bem o cafea. Eram impartiti in 2 grupuri ca nu aveam loc la o masa. Eu si Aka am cerut cafea, Saru mancare... binenteles. Langa noi erau 3 fete si tot trageau cu ochiul la mine. Nu stiu daca pt. ca sunt frumos sau pt. ca sunt japonez, or'cum nu conta. Am intrat in vorba cu ele si una picase in plasa, dar draga mea Aka cum sa ma lase in place. M-a rugat sa ii aduc ceva masina si intre timp a trimis-o pe Saru sa le spuna acelor fete sa ma lase in pace. Saru s-a dat drept sora mea si le-a mintit ca sunt insurat si ca am 2 copii. Cand m-am intors m-am trezit c-un penar de apa in cap si cateva alintari gen: porcule, nesimtitule, mincinosule etc. Nu mi-am dat seama ce se petrece, credeam ca sunt nebune fetele. Si fara sa mai intru in detalii cu ce s-a intamplatam plecat am plecat sa ne balacim in apa. Am avut parte de cateva ore bune de distractie apoi au reinceput nazbatiile. Akatsuki a picat in spini, Saru era sa intre cu masina in lac, eu am avut o mica altercatie, Aka a baut prea mult si a disparut, una din fetele care era cu noi a vomitat in masina si multe altele.  In sfarsit  eram pe drum catre casa cand ne-a oprit politia. Ar fi fost un control de rutina daca Saru nu se certa cu politaii si asa s-a ales cu o amenda frumoasa si eu cu premisul suspendat.
  Cam astea s-au intamplat in acele 2 zile. Si le-am promis fetelor ca nu le mai duc niciunde, dar nu ma pot tine de cuvant. Se apropie o noua vacanta cu ele, dar si cu ceilalti!
Si abia astept sa facem schomb de roluri!!!! >:)

P.S.: Am uitat sa spun sa Saru mi-a rupt corzile de la chitara sub pretextul ca vrea sa le faca codou lui Suzuky!

~KAIEN~
~ERIC  YAMAMOTO~

Un comentariu: