duminică, 24 iunie 2012

M.C.B.: Asa sunt eu!

    Intr-una  din dupa-amiezile foarte toride dupa ce am trminat orele si am ajuns acasa, m-am gandit sa-mi fac nenorocitul ala de eseu despre filozofie. M-am pus sa scriu si mi-am stors creierul de toate informatiile 
stocate in el, am consultat cartile si putin...... mai mult internetul, si in sfarsit dupa 2 ore 30 am reusit sa termin cele 3 pagini de eseu. Intre timp a venit si Hyori in vizita, si ne-am pus sa bem o limonada rece, rece, sa mai alungam caldura asta ce ne topeste cheful de viata. Dar Hyori nu a fost atenta si a varsat limonada pe eseul meu. M-am enervat si m-am apucat sa il scriu din nou. 
As fi teminat repede -pt ca ma ajuta si Hyori- daca as fi fost mai atenta cu inghetata ce o mancam, deoarece inghetata s-a scurs pe foile mele!!!! A trebuit sa o iau de la capat, din nou!
Ma durea mana de la scris, iar Hyori se plangea non-stop ca ei nu-i place filozofioa! Eh, de parca mie mi-ar place, dar trebuia sa scriu lucrarea aia tampita! Profa ne-a amenintat ca da note da 1 celor care nu-si fac tema, deci nu pot risca sa ma trezesc cu o asa nota acum cand mai sunt cateva saptamani de scoala.
Intr-un final am reusit sa termin eseul pt a treia oara si m-am pus cu Hyori sa vedem un film, dar bineinteles problemele nu s-au terminat aici, ca deh, viata mea nu-i chiar asa usoara.
La un moment dat, in camera a venit verisorul meu si mi-a cerut niste foi nu stiu e sa aprinda cu ele. I-am spus sa-si i-a de pe birou, dar imbecilul a luat foile cu eseul meu! 
Mai tarziu am abservat ca lipseste eseul si mi s-a spus ca verisorul meu l-a ars, am crezut ca inebunesc! Il scrisesem deja de 3 ori, si era prea tarziu sa il rescriu si a n oara, asa ca dupa multe injuraturi, tipete si obiecte aruncate prin casa, m-am linistit si m-am resemnat cu gandul ca voi avea media stricata daca primesc "1" acela.
   A doua zi m-am dus la scoala, cu toate ca imi era putin frica, dar cand a intrat profa in clasa si mi-a cerut eseul, mi-am facut curaj si i-am spus ca am intampinat niste probleme si nu am reusit sa-mi fac tema. Si profa de-colo : "Aaaa da? Si ce probleme ai avut?" Si am incercat sa-i explic: " Pai stiti, ieri mi-am facut tema dar Hyori a varsat limonada pe eseu, apoi eu am scapat inghetata. . . aaa si verisorul meu a dat foc lucrarii si era prea tarziu si n-am apucat si.. ...! " Si profa: "Bine, bine, stai jos!" Cand am auzit asta am inceput sa dau si mai multe explicatii, si biata profa n-a mai inteles nimic din ce-am spus eu!
   Important e ca m-a iertat de data asta, dar sunt sigura ca ma va ierta si data viitoare! ;)


-HACHIKO-   
-MOSHI AXELA-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu