sâmbătă, 23 iunie 2012

M.C.B.: Cu Laura?

   Anul trecut am fost cu un grup de proetemi in vacanta la munte. Ma gandeam ca voi avea parte de multa distractie dar m-am ales cu mana dreaapta rupta, cateva zile de spitalizare si o buna perioada de timt de plictiseala. Nu degeaba spun eu ca Romania-i o tara periculoasa :D
Asa: Tot drumul am ras, am glumit si abia asteptam sa ajung la munte sa respir aer curat......... Rectific, abia asteptam sa deschid sticlele :))
  Toate bune si frumoase in primele zile. Apoi s-a alaturat grupului Laura, o domnisoara foarte aroganta si increzuta, dar era al naibii de frumoasa. Din discutiile cu ceilalti am aflat ca e foarte pretentioasa si respinge dur avansurile baietilor' asa ca noi am facut un pariu: care reuseste sa o ''agate''. Cum era de asteptat ne-a respins zambindu-ne siret. Ne gandeam ca poate nu-i plac baietii, daca ne ignora chiar pe toti :))
Bun: Aici incep problemele! Ne-am dus toti sa ne plimbam si habar nam cum, am ajund la o sosea care avea pe margini duzi.Fetele s-au oprit sa manance si eu mi-am zis ca ar fi un moment bun sa vorbesc cu Laura. Imi raspunse la intrebari si chiar ma intreba si ea cate ceva, dar cand i-am propus sa iesim impreuna, m-a refuzat....... din nou!!
   Si cum mintea mea sta numai la glume, am strigat sa ma auda toti: Daca Laura nu ma iubeste, eu ma sinucid! Cum nimeni nu m-a crezut ca as face asa ceva, m-am intins pe sosea amenintand ca ma las calcat de masina . . . 
Proasta idee am avut...! Si prost moment mi-am ales!
Drumul acela nu era prea circulat, n-aveam de ce sa ma tem, cu toate ca din locul in care eram eu nu puteam sa vad daca vine sau nu vreo masina.
   Faceam glume cu baietii si o tachinam pe Laura. Sttand toto acolo in mijlocul drumului, am auzit-o pe Akatsuki ca striga: Masina, vine masina! Am incercat sa ma ridic, dar nici bine nu eram ridicat un cm. de la sol ca am si simtit o durere ingrozitoare prin tot corpul. Mda..... ma lovise madina! 
 O mana rupta, capul spart si multe vanatai...... cu asta m-am ales din minunata vacanta... si pe Laura tot nu am impresionat-o. Ca sa nu mai zic ca inca se rade pe seama mea cand ne aducem aminte.
   Dar asta e o intamplare minora, au fost si mai amuzante...... adica intotdeauna e distractiv sa fi preajma Chaffinch-ilor ! :))



P.S.: sa nu va punezt niciodata in mijlocul unui drum si sa stati mai mult de 5 minute acolo. O sa aveti o perioada luuunga de plictiseala! Am trait asa ceva :)))


   •Arashi•
•Ryan Park•

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu