luni, 18 iunie 2012

M.C.B.: Zodiace fermecate

   Pe la jumatatea lunii iulie, 2007, ma aflamin Shikansen Train cu destinatia Tokyo. Era aniversarea parintilor mei, iar eu le-am uitat cadoul in Tokyo. In tren, plictiseala...., mi-am pus castile-n urechi si m-am lasat prada vocilor ce rasunau din ele. Banal, un drum cu trenul ca or'ce altul. La un moment dar, langa mine s-a asezat un domn mai invarsta si a incercat sa converseze. Eu ii raspundeam sec, plictisita de intrebarile pe care mi le punea. Dialogul a prins culoare cand m-a intrebat daca cred in Dumnezeu. Arogant i-am spus ca eu cred in Zeii Estului. M-a privit mirat nestiind ca eu fac referire la un ,,Boy Band''. Mi-a cerut sa-i spun data nasterii mele apoi a tacut tot drumul. Ma gandeam ca insfarsit a tacut si eu pot sa ascult melodia aia linistita fara intreruperi.
La destinatie mi-a spus cateva lucruri care m-au amuzat pe moment. Dar m-au socat dupa cativa ani; as putea spune ca mi-a prevestit niste viitoare intamplari din viata mea.
Tot drumul bunicul acela mi-a analizat viata si caracterul. Pe o foaie rupta dintr-un caiet mi-a desenat un grafic din care nu am inteles mare lucru. M-am gandit ca e biet pensionar obsedat de zodiace, dar eu nu cred in basme de acest gen.
Curios lucru: inca mai am acea foaie, si voi scrie exact ce e scris pe ea:
"A.T. 22-2-1992 
Iti elaborezi treptat principiile de viata prin logica, punand totul sub semnul intrebarii. Vei avea parte de o legatura sentimentala profunda. Ajuti cu draga inima pe cei din jur. Iti place sa fii inconjurata de familie si prieteni. Nu-ti place munca grea si, desi vezi ocaziile ce ti se ofera, de cele mai multe ori le ratezi. Iti e mai usor sa te exprimi in scris decat in vorbe.
Esti emotiva, intelegatoare, dar nu-ti place sa faci ceva atunci cand esti obligata..." 
(Gandeam ca tipu' e artagos rau, mi se parea doar o abureala pe atunci.)
Asta a fost o parte din ce mi-a scris pe foaia aceea, dar ce mi-a spus inainte sa plece a fost chiar interesant:
"Stiu ca nu crezi dar totusi asculta ce am de zis: vii de departe si inca mai mai de mers; drumul tau nu se opreste aici. Daca pleaca,sa nu-l astepti pt. ca nu va mai veni, iar daca ramane, iarta-l pt. ca vei suferii din cauza lui. Ingrijesteti mai mut sanatatea ta; dac poti, renunta la tigari. Sa nu ai incredere in cei ce par a fi prietenii tai, alege-i, nu-i lua la intamplare. Spune mai des ,,imi pare rau'' si ,,multumesc'' , va conta, stai langa cei dragi, nu stii cand veii pleca sau vor pleca. Si nu in ultimul rand, raza de soare a vietii tale va lumina in zorii zilei."
   OK! Esti total nebun! Dar daca stau si analizez, imi dau seama -acum, dupa 5 ani- ca a avut dreptate. Pana acum am locuit in 3 tari diferite, deci calatoresc mult
"Daca pleaca..." da, a plecat si l-am iertat pt. ca daca ar fi ramas nu si-ar fi putut indeplini visele , si m-as fi simtit vinovata.
Sanatatea - nu m-am lasat de tigari, cu toate ca m-a luat salvarea de 3 ori de acasa. Prietenii - acum am prieteni doar persoana bune, dar am avut parte si de tradatori. Cei dragi - din pacate am pierdut persoane dragi, si nu am invatat sa spun "I'm sorry".
Si nu in ultimul rand raza mea de soare din zorii diminetiii: aici e ciudat rau, mi-a luat ceva vreme sa imi dau seama la ce se refera. Raza de soare il simbolizeaza pe iubitul meu, numele lui inseamna "soare" iar zorii zilei sunt eu; numele meu inseamna "zori de zi". 
Raza de soare a aparut intr-un moment intunecat al vietii mele si a luminat-o si inca continua sa o faca.




Vorbele acelui batran mi s-au parut amuzante, dar destinul sau o pura coincidenta le-a facut sa fie adevarate.

  ~AKATSUKI~          
~OKCA KIM LEE JUNG~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu