vineri, 15 iunie 2012

M.C.B.: Vrajitoarea lui Tanabe

   13 august 2007: Eram in Tokyo de 3 saptamani. La admiterea la liceu mi-am facut primii prieteni de aici, sunt cei mai populari din liceu dar am ceva indoieli in privinta lor. Mi-iu cerut sa ii insotesc in cimitir la ora 00:00 pt. a vedea daca sunt demn sa fac parte din grupul lor...... Nu am avut de ales!
-Frate, daca vrei sa nu patesti nimic cat stai pe aici, mai bine ai face supnem noi!
-Da....... da...dar ce trebuie sa fac?  am intrebat eu putin speriat
-Asteapta si ai sa vezi!   spuse Mitsunari pe-un ton misterios
 Unul dintre ei a spus sa jucam de-a va-ti-ascunselea, iar eu am acceptat fara sa stiu ce ma asteapta!
Am terminat de numarat si incepusem sa ii caut. Gasisem 2 dinte ei si-n timp ce ma apropiam de locul unde il zarisem pe al 3-lea mi-a aparut in fata o fantoma. Bineinteles ca m-am speriat, dar mi-am dat seama ca sunt ei.
-Mwahaha....... Te Omoooooooor!!!
-Da, da...........da-ti cearsaful jos Eiji!  am spus indiferent
-Te omooooooor!!  tot repeta Eiji
-Bah, lasati-l! Si-a dat seama fraierul! Hai, micutule, ai trecut testul!   spuse Mitsunari
-E......e.......e..........!!!   ma balbaiam eu
-Hai ma, linisteste-te. Doar ai vazut ca suntem noi!
-E.....e.....e......e...uita-te!
-Frate,e Eiji!!!
    Ce incercam eu defapt sa le arat era un caine turbat,plin de bale...furios.Speriati am luat-o la fuga si nu ne-am oprit pana in partea cealalta a cimitirului,dar nici aici n-am avut parte de liniste.Se auzeau zgomote ciudate!
-Ce se misca acolo?
-Aaaaaa....!
-Fricosilor e doar o pisica! am spus eu
-Pi...pisica e aici,dar ce monstru e ala?
-Hei tu iesi la lumina!!!
-Kak dela, glup??? :))
    Cand asa-zisul monstru a vorbit limba aceea ciudata,mi-am dat seama ca e doar o fata....dar mi s-a parut ciudat!
Toti am ajuns la concluzia ca desi e om trebuie sa lie vrajitoare, iar baietii au luat-o la fuga. Dar eu am ramas, fiind curios.
-Nu ti-e frica?   m-a intrebat mica vrajitoare
-Ha!!! Deci stii japoneza!
-Ha ha ha. Normal.
-De ce ai vrut sa ne sperii?
-Am vrut sa ii sperii pe ei,.... pt. binele tau.....
-Ce vrei sa spui? Si ce s-a intamplat cu ochii tai?
-Nimic, port lentile! Uite cum sta treaba: tipii cu care erai sunt cei mai ipocriti. Nu stiu de ce te-ai inhaitat cu ei, pari un tip dragut!
-Va sa zica ma placi?!
-Pustiule nu ti-o lua in cap!!!
   Dupa o replica dura, vrajitoarea mi-a spus cum o cheama: Akatsuki, si am aflat ca intrase la acelasi liceu si clasa cu mine.
Din noaptea aceea am incetat sa mai am de-a face cu Mitsunari si grupul lui, iar cu Akatsuki am ramas prieten pana azi.


P.S.: Imi cer scuze daca am omis ceva sau daca am greseli de ortografie,dar eu nu ma pricep la povesti!
P.P.S.: Am scris intamplarea aceasta la cererea fetelor !!!!!
   
~TANABE~     
~Sammy Kato Lee~

Un comentariu: