vineri, 29 iunie 2012

M.C.B.: Plictisitor

   Eram in fata calculatorului, postand ceva cand sunt chemata de o veche prietena afara. Am mers, am stat, am discutat, si, se întâmplă ca ei, lui Naomi, sa-i vina brilianta idee ce o auzeam aproape in fiecare zi (si o si executam): "Hai sa ne plimbam!" Bun, ne-am dus, am luat niste bani si am plecat. Am mers, ca de obicei, la skittles.:)) N-a durat mult pana ce am inceput sa mieunam o melodie. La propriu mieunat! 
Am mers ce-am mers, am cantat ce-am cantat, am mancat ce-am mancat, deci a ajuns timpul sa se intample ceva, si asa a fost! Noi nu eram in oras, eram in.... in... intr-un fel de ăăăăăă, comuna! Eram pe strada si mai incolo erau niste oameni, nevrand sa-i salutam am luat-o pe partea cealalta. Am mers vre'o 4 case iar la urmatoarea nu puteam trece pt. ca era blocat. Dar in dreapta noastra era o straduta "ajutatoare". Nemaifost pe acea straduta, am vrut sa merg pe acolo. Am incercat sa o conving, dar ea zicea ca e periculos, ca nici ea nu a mai fost pe acolo, bla bla bla... Dar peste 5 minute am reusit sa o conving sa mearga pe acolo! DAr chiar a fost o idee proasta. In fata noastra erau niste tipi,cam....... suspiciosi! 
Am trecut pe langa ei, eu mai umpic si cazand pe jos de ras, ne facuse bunaciuni:))! Naomi avea o presimtire ca o sa ne urmareasca. Si asa a fost! Doi dintre ei ne-au urmarit, fiind in spatele nostru si incercand sa 'vorbeasca' cu noi. Cred ca din cauza ca nu-i bagam in seama, s-au pus in fata noastra. Naomi a incercat sa treaca de ei; cam greu, dar a trecut, in timp ce eu am trecut cu usurinta, numai ocolidu-i si facandu-le cu mana. Cand au vazut asta, ne-au facut "urate cu spume" :)). 
Eu n-am mai putut de ras-facand asta jumatate din restul drumului- iar Naomi le aratase 'semne obscene' :>




P.S.: Daca nu ati inteles ceva, dati vina pe monologul meu!


                                                              ♫SARu♫

4 comentarii: