duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolu 14 Lee sau Morrigan?

Blake Morrigan fu arestat si condamnat la inchisoare pe viata astfel platindu-si toate crimele si faradelegile.
   Min Jung o astepta pe Alessia.Era nerabdator si se uita la ceas din minut in minut.In sfarsit Alessia isi facu aparitia . Min Jung ramase o clipa incremenit nestiind ce sa faca apoi o lua in brate si o tinu asa cateva zeci de secunde.
-Hey ma lasi fara aer ! glumi Alessia
-Imipare rau dar mi-a fost asa dor de tine !
-Si mie ! raspunse ea... -Dar a trebuit sa stau deoparte,mi-a fost frica sa nu patesti ceva din cauza mea.
-Off...trebuia sa te fi gandit ca mai mult rau mi-ar putea face tu!
-Ce vrei sa spui? Ai avut baietii langa tine,nu ai simtit lipsa prietenei tale 
-Glumesti,nu ? Inca crezi ca te vad ca pe un prieten ? Alessia,te iubesc!!! Intotdeauna te-am iubit dar mi-a fost frica sa recunosc.
-Min Jung....
-Iti aduci aminte ca atunci cand ai ajuns la Drake...iti amintesti doar de el si Blake?
-Nu,imi amintesc toata familia lor.Ei doi,doamna Sun Hi si fiul sau,MJ Morrigan.De ce intrebi ? Apropo,tu nu mi-ai spus niciodata de ce te cauta Blake!
-MJ Morrigan...gandeste-te de la ce vine MJ si cand te uiti la mine nu il vezi pe pustiul acela?
-Min Jung...
-Exact ! MJ vine de la Min Jung..Morrigan ! Eu sunt fratele lui Blake.
-Nu...nu se poate,nu poate fi adevarat!exclama Alessia indepartandu-se usor de el
-Imi pare rau ca nu ti-am spus mai devreme mi-a fost frica de reactia ta!
-Visez...te implor spune-mi ca ce tocmai am auzit e o minciuna!Nu poti fi fratele celui care mi-a umbrit trecutul ! Te rog spune-mi ca nu e adevarat ! Minte-ma !!!
-Alessia iarta-ma ! Vino aici,unde pleci? Alessia te iubesc !!!
-Lasa-ma in pace,nu vreau sa te mai vad!
   Alessia pleca plangand si il lasa pe Min Jung din nou singur,macinat de vina.
"I-am marturisit ca o iubesc,de ce a trebuit sa plece?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu