duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 6 Secret

Desi Sakura il vazuse pe Blake la sediul Rockers,acesta nu-si mai facu aparitia,iar acest lucru i se parea Alesiei ciudat mai ales ca il cautase pe min jung.Ii era teama ca acesta sa nu o dea de gol iar blake sa afle unde e ea.
  Pierduta-n propriile temeri si ganduri,Alessia mergea pe culoarele sediului RFNC cu privirea in pamant,neatenta la cei din jur.Nici nu observa cand usa de la intrare se deschise si aparu Blake Morrigan.Dar nu avu timp sa realizeze pericolul,min jung o prinse de mana si o lua din locul acela.
-Esti nebuna? Daca te vedea blake,la ce te gandesti?tipa min jung revoltat
-Blake...? Dar...de unde stii?
-Nu conteaza de unde stiu,important e ca am fost aici la momentul potrivit.Nu stiu ce-i in capul tau de esti asa adormita.
-Min jung-ssi...iti multumesc!spuse alessia plangand
  Min jung o lua in brate si-o saruta usor pe frunte:
-Nu-mi multumi,fi doar mai atenta si e-n regula,eu sunt singurul care stie cine esti si nu voi spune nimanui,iti promit.
-Nu stiu ce as fi facut daca nu erai tu...te rog...ramai langa mine...
-Min jung,Alessia ce faceti aici? De ce plangi?aparu Ji Song 
-Iti povestesc eu mai tarziu,acum o duc acasa.
   Ajunsi acasa la Alessia,Min jung ii facu un ceai si-o obliga sa se intinda in pat sa se linisteasca.
-Nu-ti fie teama,voi avea eu grija de tine si ca Blake sa nu mai vina pe aici..Linisteste-te te rog!
-Mi-e frica,Minjung-ssi,mi-e foarte frica...
  Se auzi usa,intrerupandu-le dialogul.Intr-un suflet Sakura,Toshiro si Kyo venira sa-si vada prietena stiind ca Blake fusese la studio.
-Alessia!!! rosti Toshiro in timp ce o imbratisa cam patimas
-Esti bine? intreba Sakura
-Da,prieteni,sunt bine,Min Jung a sosit la timp si m-a luat de langa Blake
-Min Jung....pe tine te cauta Blake si de unde stii cine e Alessia?intreba Toshiro cam suparat
-De la unul din oamenii lui si am vazut poza Alessiei in biroul lui si da,pe mine ma cauta dar nu stie nimic de Alessia.
-De ce am avea incredere in tine?
-Toshiro,Min Jung e prietenul meu si m-a ajutat! Cum poti vorbi asa?
-Hmmm.e-n regula...n-am nevoie de increderea voastra!Plec Alessia ne vedem la studio...
    Desi la inceput Min Jung nu o placea pe Alessia,acum legatura dintre ei doi s-a consolidat,unindu-i un secret ce-i va apropiat mai mult decat s-ar fi gandit ei vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu