duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 10 Fratii Morrigan

In ziua cand a aflat de plecarea Alessiei Min Jung parea mai distrus ca niciodata.Desi ii spusese ca nu simte nimic pt ea,mintise.Lipsa ei il deruta si nimic nu putea umple golul lasat de absenta ei.Ar fi facut orice sa o aduca inapoi sau macar sa stie unde e,daca e bine sau daca i s-a intamplat ceva.Era dispus sa riste orice numai sa afle asa ca se hotara sa mearga la Blake.
-Ce i-ai facut Alesiei?intreba Min Jung disperat
-Nimic!
-Minti ! Spune-mi unde e!!
-Nu stiu si oricum nu ti-as spune! Mai bine vezi-ti de viata ta si uit-o,asta daca vrei sa mai traiesti! se rasti Blake
-Ma ameninti ? Nu mi-e frica de tine,poti sa-mi faci ce vrei,dar sa nu te atingi de Alessia,intelegi?
-N-am avut in gand niciodata sa o ranesc dar tu ma faci sa ma razgandesc! Iti mai spun o singura data,nu o mai ccauta sau lumea intreaga va afla cine e Lee Min Jung.
-Fa ce vrei dar tine minte ca esti in viata datorita mie si nu mi-e frica de adevar,spune tuturor ce stii,m-ai scapa de o povara!
-Tu te auzi ce spui,Min Jung ??? Cum crezi ca ar reactiona fanii si colegii tai daca ar afla ca Lee Min Jung e defapt Min Jung Morrigan?? Crezi ca ai mai fi apreciat daca ti s-ar afla faptele din trecut?
-Sunt dispus sa risc si sa pierd totul,dar nu pe Alessia.
-Nu ti se pare ciudat sa doresti femeia fratelui tau?
-Nu e femeia ta si tu ai incetat demult sa-mi fii frate!!!
-Ciudat...credeam ca avem acelasi sange ! spuse Blake ironic
-Nu ajung niciunde cu tine,plec dar fi atent am s-o gasesc pe Alessia oriunde ar fi si ai face bine sa nu te bagi intre noi daca nu vrei sa redevin ce am fost !
-Mai sa fie! Fratiorul meu face urat cand e nervos !
   Intr-adevar Min Jung si Blake erau frati vitregi dupa Drake tatal lor..Min Jung se tinuse departe de familia lui inca din copilarie,isi ura tatal si fratele pt felul lor de a fi dar iubirea pt mama sa l-a impiedicat de multe ori sa le faca rau celor doi...Cat timp Alessia statuse in casa Morrigan,se tinuse departe si de ea desi o placuse din prima clipa cand o vazuse,dar probabil ea nu-si mai amintea baietelul ce ii daduse ajutor cand ajunsese la limita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu