duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 9 Turneu si despartire

Nici dupa o sapt.,Alessia nu spusese nimanui despre cele intamplate,credea ca e mai bine sa stie doar ea,sa rezolve problemele singura.
-Buna dimineata raza de soare!
-Buna dimineata,Hyun Jin! Si voua baieti!
-Ai auzit ? Plecam in turneu,stiai? intreba Dongkwon
-Da stiam,dl Kim m-a anuntat.
-Si vi cu noi nu-i asa? spuse Namwook
-Nu pot,am altceva de facut.
-Ah ce pacat!
-Alessia,tu de ce ai suvita aia argintie de par? E noua moda?
-Nu,Dongkwon,eu si prietenii mei ne-am impartit pe perechi si ne-am vopsit parul,adica eu sunt bruneta cu suvita asta argintie iar perechea mea are parul vopsit argintiu cu-o suvita neagra..Un joc prostesc!
-Wow,ce cool!
-Perechea ta e cumva Toshiro?intreba Minjung ridicand curios din spranceana
-Da...! raspunse Alessia ..Eu va las trebuie sa plec ! Pa,pa!!
-Cine naiba e Toshiro? se mira HyunJin
-Perechea ei,n-ai auzit?raspunse Minjung
-Si eu care credeam ca te place pe tine...
-Credeai....
      Alessia o chema pe Sakura sa locuiasca cu ea,ii era frica de ce ar putea face blake si mai ales pt minjung.Desi el isi exprima clar sentimentele fata de ea,Alessia inca il iubea si dorea sa-l stie in siguranta.
-Draga mea prietena,ce ai de gand sa faci?
-Sa plec cat mai departe,asa e cel mai bine...
-Si cu cantaretul ala ce-o sa faci?
-Mi-a spus clar c a nu poate fi nimic intre noi...
-Eu jur ca nu va pot intelege .... :-j
   A doua zi Alessia si-a condus prietenii la aeroport:
-Sa ai grija de tine!! spuse Namwook
-Da si sa nu faci prostii,promite ca-ti vom aduce cadouri! continua Donhkwon
-Hai,hai lasati-o in pace!! Ne vedem la intoarcere! zice Hyun Jin imbratisand-o
-E-n regula baieti,voi fi cuminte!! rase ea
Min Jung era agitat.O lua de mana si pret de cateva secunde se uita in ochii ei atent ca si cum ar dori sa-i citeasca gandurile,apoi o imbratisa soptindu-i:
-Nu stiu de ce dar am un presentiment ciudat,am imprresia ca atunci cand ma voi intoarce tu nu vei mai fi aici.Sa ai mare grija te rog ! Si promite-mi ca-i sa ma astepti!!
-Voi fi mereu aici si inceteaza cu astea,ma sperii!il linisti Alesia
   Avionul pleca lasand-o in urma pe Alessia singura si fara speranta de a-si mai vedea vreodata persoana iubita.


      Dupa terminarea turneului si odata ajunsi acasa,Minjung merse direct sa o caute pe Alessia..
-Dle Kim stiti cumva unde ea Alessia Morrigan,nu dam de ea si nici la telefon nu raspunde?
-Nu stii nu?
-Ce anume?
-Off...a demisionat in ziua in care voi ati plecat si nu stim nimic de ea!
  Dongkwon,Namwook si HyunJin au ramas muti la auzul acestei vesti iar Minjung avea impresia ca intreg cerul i s-a prabusit in cap,era coplesit de dezamagire si durere....
"De ce,Alessia,de ce? Doar ti-am spus sa ma astepti !!" ....

Un comentariu:

  1. Cel din ultima poza e Kaname,nu-i asa? Si l-am mai vazut e Zero intr-o postare:D Si tie iti place Vampire Knight?;;)

    RăspundețiȘtergere