duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 12 Vesti noi...

-Crezi ca Alessia a ascultat melodia?intreba Dong kwon
-Sa speram ca da! raspunse HYUN JIN
-Si sa speram ca da macar un telefon sa ne spuna unde e!
-Tu ce crezi,Mi Jung?
-Nu stiu ce sa mai cred  ... Mi-a promis ca va fi aici mereu,dar uite ca nu e !
-Lidere,te cauta un ciudat ! Spune ca va cunoasteti ! interveni dl Kim
 Min Jung merse sa vada cine il cauta si ramase surprinsa sa afle ca "ciudatul" era defapt Toshiro.
-Dle Min Jung trebuie sa vorbim ! Hai sa bem o cafea ! spuse Toshiro
-Stii ceva de Alessia? intreba Min Jung
-Despre asta vreau sa vorbim.Alessia locuieste cu mine si restul gastii.E bine daca asta vroiai sa stii,Blake nu s-a atins de ea.
-Slava Domnului ! Vreau sa vorbesc cu ea!
-Aici e o problema ! Ea s-a ascuns de tine tocmai pt ca Blake a amenintat-o ca-ti va face rau.Nu stiu daca ea va vrea sa te vada.
-Ce prostie ! Blake nu s-ar atinge de mine.Repet,vreau sa o vad!
-Crezi ca ea va vrea sa-l vada pe fratele celui care i-a distrus viata,ca pana la urma asta esti.
-Hmm...sunt cel care a protejat-o si tot eu sunt cel care l-a convins pe tatal meu sa aibe grija de ea.
-Poate,dar de Blake n-ai ferit-o...!
-Am plecat din casa aia acum mult timp si nu am stiut ce facea Blake.Daca nu am protejat-o atunci,o voi face acum.
-O iubesti?
-Tu de ce crezi ca o mai caut?
-Ai de gand sa ii spui cine esti sau o vei minti in continuare?
-Ii voi spune dar vreau sa afle asta de la mine.
-Bine,voi aranja o intalnire,te anunt eu cand sa vi sa o vezi!
-Binee,multumesc!
-Nu-mi multumi,o fac pt ea!
    Toshiro ii vorbi Alessiei despre intalnirea cu Min Jung si despre cat de dornic e el sa o gaseasca.Intr-un final Alessia accepta sa il vada.
   Min Jung era deja la locul intalnirii,dar Alessia intarziase 10 minute,15....20...Deja o ora...apoi doua...Min Jung isi pierduse calmul si il suna pe Toshiro.
-Ce tot spui tu acolo ? Cum adica nu a ajuns?se mira Toshiro
-Asa bine,inca astept,dar nu apare...
-S-a intamplat ceva !!! Chiar vroia sa te vada! ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu