duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 4 O alta latura...

  Era sambata,nu se lucra.Ca sa scape de gandurile ce nu-i dadeau pace,Alessia a decis sa iasa din casa sa mearga la o plimbare in parc.
     Deja colindase jumatate din imensa oaza de verdeata,care se afla in centrul orasului,centrul aglomeratiei,asa ca s-a asezat pe o banca,a inchis ochii si s-a lasat prada visurilor,zburand departe odata cu sunetele mierloase ale pasarilor ce ciripeau in asa fel incat aveai impresia ca asculti o arie de opereta cantata de sute de soprane.
  -La ce lucru interesant te gandesti? se auzi o voce
 Alessia deschise ochii si nu-i venea sa creada,langa ea pe banca era Min Jung.
-Ma auzi sau inca visezi? spuse el
-Da,da...nu visez si nu ma gandeam la nimic,pur si simplu...Dar tu ce cauti aici?raspunse Alessia
-Nu am voie?Erai intr-adevar cufundata in ganduri de nu ti-ai dat seama ca stau langa tine de 10min..
-Ce...? 10 minute? Wow...chiar nu am observat.
-Esti trista? Ai patit ceva?
-Nu...doar ca...singura in casa,simteam ca ma sufoc,ca picau peretii  pe mine..
-Inteleg! Nu ai pe nimeni,familie,prieteni,iubit sa-ti tina companie?
-Nu...parintii mei au murit intr-un accident acum mult timp,prietenii imi sunt departe,iar iubit...Nu am,nu cred ca am iubit vreodata!
-Imi pare rau pt parintii tai! Vrei sa-ti tin companie astazi? Si eu sunt singur..
-Vorbesti serios?
-Nu...bineinteles ca serios vorbesc,nu am chef de glume!Hai sa mergem,stiu un loc in parcul asta si fac pariu ca nu l-ai vazut pana acum...
     Intr-adevar Alessia nu mai vazuse acel coltisor de rai unde o dusese Min Jung.Era o priveliste extraodinara,ca o mica padurice,copaci multi cu frunzisul bogat,o parte verde iar cealalta un caramiziu aprins..O oaza de fericire,o muza,inspiratie pt scriitori sau pictori,un colt de rai...
     Dupa ce au vazut mai multe locuri frumoase,cei doi s-au despartint,plecand fiecare acasa.
     "Nu e asa cum pare"gandea Alessia"e chiar dragut si sensibil,oare de ce poarta masca asta de om rau?Dar azi s-a purtat frumos cu mine,am petrecut cateva ore impreuna,n-a spus nimic urat,n-a fost indiferent,s-a comportat ca un prieten adevarat..."
       Pentru prima data Alessia simtea ca sentimente ciudate ii invadasera tot corpul,o tinusera treaza toata noapte,imaginea lui Min Jung ii era intiparita in minte si nu isi putea lua gandul de la el...Pentru prima data simtea iubirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu