duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 1 Prima zi...

-Buna ziua,d-le director Kim! Eu sunt Alessia Morrigan...
-Da,da,te asteptam! Uite,eu trebuie sa plec,chiar ma grabesc.Tu fa-te comoda,baietii iti vor arata locul.
-Bine! spuse Alessia putin mirata
-Hey baieti,noul membru al stuf-ului e aici.O las pe mana voastra,eu am o sedinta! si pleca fara sa astepte vre-un raspuns de la baieti.
"Baietii" erau cele patru sex-simboluri masculine ale formatiei bine cunoscute The Rockers.Singurele cuvinte din mintea fetei erau :"Doamne cat sunt de frumosi..."
-Buna! Alessia spuneai ca te cheama ? Eu sunt Kim Hyun Jin,tobosarul foormatiei,imi pare bine sa te cunosc!
-Incantata!
-Iar ei sunt Bae Dong Kwon,Kim Nam Wook si intunecatul nostru lider Lee Min Jung.
-Imi pare bine sa va cunosc! zise Alessia fericita ca avea sa lucreze cu asemenea frumuseti si pe langa asta erau si talentati.
-Deci,Alessia,hai sa-ti aratam locul nostru de joaca!spuse Hyun Jin referindu-se la studio
-Min Jung,tu nu vi?intreba Nam Wuk
-Nu gasesc nimic interesant in a plimba o fata in studioul in care eu lucrez!raspunse Min Jung indiferent ca de obicei
 Alessia ramase putin surprinsa de raspunsul lui,dar Hyun Jin parca citindu-i gandurile:
-Nu-l baga in seama,asa e el,te vei obisnui dupa o saptamana doua!
     Dupa ce a vazut studioul si-a facut cunostiinta cu noii colegi,Alessia a plecat acasa.
     Seara a petrecut-o citind si gandindu-se la noua ei viata,la noul servici,era ceva usor si ii placea mai ales ca Hyun Jin parea un om de incredere ce ii va putea fi prieten,Ki Jun  si Nam Wuk pareau copilarosi si amuzanti..Doar Min Jung era intunecat ca un star rock,incruntat cu o privire rece din care parca ieseau fulgere cand privea ceva ce nu-i convenea.Era infricosator,infricosator de frumos!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu