duminică, 6 noiembrie 2011

Capitolul 8 Durere,teama,furie...


Intrand in salon,Alessia il gasi pe Min Jung privind trist prin fereastra.Fugii catre el si il imbratisa spunandu-i:
-Slava domnului ca esti bine nici nu stii cate griji mi-am facut! Ma bucur ca ti-ai revenit.
-Nu complet asa ca inca mai trebuie sa faci pe asistenta cu mine!
-De acord!
-Hai sa mergem afara la aer curat,m-am saturat de spitalul asta
   -E bine daca stam aici? intr Alessia ajunsi in parcul din fata spitalului
-E perfect..Auzi,stii ceva de Blake?
-Nu...de ce intrebi?
-Doar asa...Am auzit ca ai venit la spital toata sapt..De ce?
-Pfff ce intrebari pui!!! Pt ca eram ingrijorata si iti eram datoare...
-Asta e tot?
-Cum adica ? Ce vrei sa spui?
-Uite ce e,Alessia,imi esti draga,esti printre putinele persoane care-mi sunt prietene si care m-au acceptat asa dificit cum sunt,dar noi doi nu putem fi impreuna !!! Stiu ca esti confuza si poate ti-am dat sperante,iar alte ori m-am purtat urat cu tine. Imi pare sincer rau!! Nu vreau sa te pierd ca prietena de dragul unei relatii si nu te vad ca pe o posibila iubita. iarta-ma!
-Min Jung-ssi,nu am ce sa iti iert...apoi Alessia isi inghiti cuvintele.De pe partea cealalta a strazii Blake Morrigan ii privea cu ura.
-Scuza-ma,trebuie sa plec!
-Alessia...imi pare rau,n-am vrut sa...Alessia!!! Alessia!!! dar minjung striga in zadar dupa ea.Acum chiar era hotarata sa renunte la el.
-Ce cauti aici ? Ce vrei de la mine?tipa Alesia la Blake
-Draga mea,noi doi avem treburi neterminate,iti amintesti?
-Imi amintesc doar ca mi-ai distrus viata!
-Vai!!! Despre ce viata distrusa vorbesti ? Vad ca esti bine-merci in cautarea unui iubit ! spuse Blake ironic
-Inceteaza sa-ti mai bati joc si zi ce vrei!
-Pai in primul rand vreau o noapte cu tine ...
-Ti-am spus sa incetezi ! striga Alessia lovindu-l peste fata
  Blake se enerva,o prinse de maini si-o tranti in perete.
-Ai tupeu,dar uite cum sta treaba,tu mi-ai cam stricat planurile.Trebuie sa faci ceva ca sa te iert,intelegi? Si nu ma fa sa-ti repet,sunt sigur ca ne putem intelege.
-Si daca nu sunt de acord?
-Ha ha...nu te gandesti al prietenii tai sau la Min Jung?
-Sa nu indraznesti sa te atingi de el!!!
-Hmmm....ne mai vedem scumpo si tine minte pleaca de langa cantaret cat mai repede sau va avea probleme.
    Alessia ramase langa perete,ii venea sa urle de furie si in acelasi timp sa planga in hohote...Ii era teama de Blake si o dureau cuvintele lui Min Jung....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu